Erren Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 De bildene var ikke av så god kvalitet.. Så nesten ingenting der jo! Kunne jo vært bedre med et deksel i plysj! Beige plysj eller svart fløyel, hehe.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 De bildene var ikke av så god kvalitet.. Så nesten ingenting der jo! ja, enig.. var litt dårlig kvalitet, men de skal ha ros for at de gidder det. Men jeg er enig med at det hadde blitt bedre om det hadde blitt tatt med et digital kamera etc. i et lyst rom. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ta slikt på PM *Dragon*. On Topic: Hva med å prøve belegg på mobilen? ¨ Parkettbelegg eller vegg til veggteppe. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ta slikt på PM *Dragon*. Har gjort det Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) *Dragon* : Les1,Les2 Er forøvrig også OT snakk det du driver på med, sånnt kan taes på PM på lik måte; eller raporteres med -knappen om ønskelig. Dette innlegget er ikke ment bare til ramma_2pac, men alle dere som leker litt: Ta det med ro, vi (SiR0, arehei med fler) passer på. Vi setter pris på hjelp (via rapportering, tips via PM) men slik snakk slipper vi å ha i trådene. Grunnen til at det forøvrig ble utnevnt to ekstra mob-moderatorer var for å holde orden på forumet. Så: Hold deg til forumet og vi skal prøve å sørge for ordenen ------ Har ingen prøvd å lakkere et deksel? Vurderer det selv, men har ikke turt å fikle med det enda. Husker tøffe deksler til SE P800 (i gull o.l.) og har lyst til å fikse litt på SE P900'ren min... Endret 23. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har mistet (eller finner ikke) kabelen til digital kameraet Men, tro det eller ei, dette bilde er tatt med en sony ericsson t68i.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Er knappene fjernet eller er det knappene og luftbobler jeg ser? :S Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har trent meg opp til å skrive uten å se tastene, så jeg gadd rett og slett ikke å klippe hull til ver tast. Desuten synes jeg at den ble litt kul når tastene ikke viser så bra, (da er det sikkert ikke så mange som vil stjele den heller) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser dekslet sånn ut, 'ferdig'? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg skal pusse litt på sidene, men har ikke hatt tid Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Stilig det der slurt-is! er det ingen andre som har noen mobil-modder? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Veldig orginale og kule mobilmodder! Hadde vært kult å moddet en mobil med pianolakk..., men hadde vell vært litt upraktisk pga riper ol. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 jævelig rått men samtidig som det er motbydelig styggt hehe Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Stilig det der slurt-is! er det ingen andre som har noen mobil-modder? Skal modde min CX70 når den kommer i posten, men lurer på om du hadde noen problemer med å bruker lim på din? Mamma er litt skeptisk til å bruke lim, sjå... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 HAHHAAH.. Så dritrått.. Fikk nesten lyst til å gjøre sånn med 6600`n Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Det ble litt mørke bilder på dn 3650(på forrige side). Men tastene mangler! Hvordan kan du bruke den når tastene er under regnjakken da? Endret 21. februar 2005 av jornan Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Men tastene mangler! Hvordan kan du bruke den når tastene er under regnjakken da? Jeg har trent meg opp til å skrive uten å se tastene, så jeg gadd rett og slett ikke å klippe hull til ver tast. jornan: det går tydeligvis an. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Men tastene mangler! Hvordan kan du bruke den når tastene er under regnjakken da? Jeg har trent meg opp til å skrive uten å se tastene, så jeg gadd rett og slett ikke å klippe hull til ver tast. jornan: det går tydeligvis an. Det hadde ikke jeg greid. Men nå har jeg 33 taster også da Men det må være litt vansklig ,med det runde tastaturet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå