tomin Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 har i det siste oppleve dårlig hastighet med ngt , det begynte for ca 2 uker siden. dette gjelder både norske og utenlanske sider. både ftp og http downloads . ha restarta routeren resetta den , og sjekket kablene. dette gjelder alle mine 3 pcer så det utellukker at nettverks kortet er ødelagt. fra download.com , winamp.com osv får jeg nå bare 40-120 KB/s mot opp mot 500-700 før. har vært i kontakt med kundeservice hos ngt , og der sier de ikke at det er noe galt fra dem , men mistenker at 1.linje support er program forpliktet til å si dette , var ikontakt med dem igjen i dag og samme svaret da . noen i Skiens området som har samme problemet med sin linje ? mvh tom i ballestad Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hvilken router har du? hvor kjapp er linjen som routeren har fått tildelt? på min netopia går jeg på quick menus og helt til høyre står det hvor kjapp linjen min er. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei, sitter i Skien selv men hastigheten er toppers, mulig din sentral som er litt messed up? Jeg bor i Skien Sentrum Lenke til kommentar
tomin Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) har echo abbonementet, er vel kobla til samme sentral som deg siden jeg bor på Falkum, har netopia router den trådløse husker ikke akkurat nummeret på den jeg Endret 21. januar 2005 av tomin Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hmm, har hatt problemer med NGT og trådløst nå som du sier det, brodern og et trådløst nettverks kort.. sansynlig at det ligger der:) Lenke til kommentar
tomin Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 bruker ikke den trådløse , men har kabla nettverk så det er ikke der problemet ligger , men kan jo være at det er noe problemer med routeren Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hmm, ja, høres ut som eneste logiske forklaringen, eller kanskje ledningen har fått seg en bøy, nettverkskortet begynner å svikte etc.. Mye som kan være galt, men sansynligvis er det vel routeren:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå