fxwz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har en safe stående nede som jeg alltid har hatt lyst til å åpne. Har vel lett etter nøkkelen til den i over 10år nå! Så jeg spurte min mor om hun hadde noe peilling, og da visste det seg at den hadde vært rett foran tryne på meg hele tiden. Så nå har jeg nøkkelen, men ingen kode! Det står Life på safen så det er vel merke. Noen som kan bidra litt med å få åpnet den? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hvis jeg har vært deg ville jeg ha la vært. altså du kan finne noe du ikke burde finne. Stikkord: sado, skjønner meg? ikke åpne den Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sveiseapparat eller slegge Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Bruk tenna! funker alltid når noe sitter fast. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ringe låsesmed? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ringe låsesmed? Tror nok det vil være det enkleste. Finnes vel få snarveier for hvordan man åpner en safe uten å ødelegge det eventuelle som skulle vært oppi den? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ta faren og moren din til fange, og spør dem separat om kodens mens du truer med å brenne den andre levende, det er åpenbart at det er ting de er desperate etter å skjule for deg tøbbi! Seriøst: Noen må ha koden. Eller har hatt den. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er det sånn tre/fire-sifra kode, eller sånn vri-sak? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hehe. Det er nok ikke så mysteriefullt. Moren min kunne koden for 10år siden, men nå har safet liksom bare "råtnet bort" i et rom, så da må jeg jo nesten få sett hva som er inni! EDIT: Det er et slikt hjul man vrir i rundt! Endret 21. januar 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 har du tilgang til et stetoskop så skal det vel ikke være så vannskelig.... hva med å bruke vinkelsliper hvis ikke det går med stetoskop? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 har du tilgang til et stetoskop så skal det vel ikke være så vannskelig.... hva med å bruke vinkelsliper hvis ikke det går med stetoskop? Eller fortsatt, ringe en låsesmed som kanskje kan ordne dette på fem minutter. Tydelig at dette ikke er den nyeste safen som finnes, og da er det visstnok lett å åpne. Vi har safe kun for brann-tilfeller, blir verdiene i den stjålet har vi en bedre sak mot forsikringsselskapet, men uansett så tror jeg de rette kriminelle lett åpner safer. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det finnes ikke noen skruer eller noe sånt på under-/baksiden som du kan skru ut da? Eller er alle safer laget i helstpt metall? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hva hadde vært poenget med en safe hvis man bare ha kunnet skru den opp? Brenner ikke opp! Men ingen skruer nei! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg tør vedde en 10'er på at morra di vet den, ligger sikkert et hemmelig dokument om at far din ikke _er_ far din eller noe sånnt inni der.. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 du sier du har nøkkelen.... du har vel tilfeldig vis ikke skjærebrenner eller en vinkelsliper også? du vet de dingsene på siden? hengsler.....de liker ikke helt vinkelslipere*hint* MVH: PandoRa Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Bruk brekkjern på døra? Eller bruk sprengstoff. Eller låsesmed. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Gjør som egon olsen. Han får jo de altid opp. Hvis ikke kan du gjøre som king_mephisto foreslo... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 har selv åpnet en med skjerebrenner, det tar litt tid, men den går opp til slutt "du kommer inn hvis du går inn for det" Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hva hadde vært poenget med en safe hvis man bare ha kunnet skru den opp? Brenner ikke opp! Men ingen skruer nei! Tro det eller ei, men det er laget safer uten bakvegg. De er riktig nok så tunge å flytte på at det må 2 voksne til, men de er ikke laget for å ha noe "cosmic top secret" i akkurat. Du får prøve deg fram med stetoskop og ha det gøy, eller la noen andre åpne den om du ikke liker slikt. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 How stuff Works: Safecracking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå