ViZzmO Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har kjøpt meg en Sony Ericson k500i. Når jeg kjøpte tlf en så fikk jeg med 30 dagers prøve tid på wap. Jeg har hørt noen rykter om at det går ann å laste ned et program til mobilen som gjør at du kan være på MSN via mobilen er dette sant? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja, http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map81&sid=&allreviews=1 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Et annet JAVA basert program for MSN: http://cmessenger.cleverlance.com/index.jsp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 selv bruker jeg Agile Messenger og er fornøyd med den. den kan også brukes på AOL, Yahoo! ICQ, QQ og Wireless Village messenger i tilleg til msn... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 selv bruker jeg Agile Messenger og er fornøyd med den. den kan også brukes på AOL, Yahoo!ICQ, QQ og Wireless Village messenger i tilleg til msn... Agile Messenger funker ikke på K500i Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 For ren informasjon: Agile messenger virker ikke på K500i da dette ikke er en Symbian telefon. Derfor må man kun gi råd/tips om java program som K500i kan ha sjanse til å kjøre Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 For ren informasjon: Agile messenger virker ikke på K500i da dette ikke er en Symbian telefon. Derfor må man kun gi råd/tips om java program som K500i kan ha sjanse til å kjøre okidoki. er symbian på min tlf og regnet derfor med at Agile messenger kunne brukes på K500 også.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Symbian er et mer åpnet operativ system for mobiler/halv-PDA'er som er laget for at man skal ha en felles base å gå utfra når man ønsker å lage program. Flere produsenter er med i dette sammarbeidet. Ofte er symbian program i .sis formatet. Men sidne K500i kun er en 'vanlig' telefon så vil den for det første ikke klare å kjøre filene og programmene vil heller ikke virke Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du kan jo åpne wap.e-messenger.net i WAP-browseren, og logge på MSN derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå