lars-frr Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei.. Jeg sitter på et trådløst nettverk 2mbit der jeg bor, deler dette sammen med 3 andre. Av og til opplever jeg nettverket som ufattelig tregt, har målt hastighetetn da nettverket er tregt , den blir målt til 100 kbit.. Men når det går normalt er hastigheten på omlag 2400 kbit.. Hvorfor er nettet så ustabilt , skjønner jo at hvis alle de jeg bor med nedlaster masse så vil det gå saktere . Men uansett hvis jeg laster end på 2,5 mbis , kan jeg fett spille cs og surfe uten at det går noe spess sakte. Det er hvis folk uploader at det går sakte.. En annen ting som jeg har opplevd i det siste er at pc n mister internett forbindelsen , når dette skjer må jeg søke etter nettverk for så å logge meg på .. Dette er veldig irriternde når man laster end . JEg pleier å ha mellom 30-50 % i signal strength. Vet heller ikke hvorfor dette skjer .. Kan det være et virus som gjør alt dette , eller er det mest sannsynligvis at det er naboene som laster ned pr0n 24/7 ? Jeg skal spørre naboene imorgen .. MEn tips mottas med glede Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sitter du med WLAn kortet ditt langt unna rutern? det gjør jeg.. og det fungerer helt for j##vligt av og til. Prøv å vend antenna mot rutern... det e en liten ting som kan hjelp. og søk litt rundt på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå