CurSe Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har lyst til å teste noen skikkelig skumle spill på xboxen. Jeg har tenkt litt på et Silent Hill spill,men siden det er fire av dem så lurer jeg på hvilket av dem som er best? Men uansett, kom med forslag Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Silent Hill 2 er nok best. Doom 3 skal komme på X-Box snart. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Silent Hill 2 er nok best. Doom 3 skal komme på X-Box snart Silent hill 2 er bra, har 4'ra...var ikke så skummelt, men ala ringbitch er med. Doom 3 er jo sykt, sitter der i nerver med 10 hp, men spillet kan ikke spilles lengre enn 2-3 timer av gangen, ble gal av 6 timer spilling. var så bortevekk at når jeg skulle lage pizza glemte jeg å skru på ovn... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fatal Frame 2: Crimson Butterfly har jeg hørt skal være temmelig skummelt Ellers har du The Thing som noen mente var skummelt (er ikke enig i det selv, forresten). Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis du virkelig vil ha skummelt spill går du for Silent Hill. Det er en sikker vinner! Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ja enig! silent hill er best da, men The Thing spillet var ikke skummelt dessverre, det var bare veldig interisant å spille, inkludert at jeg er stor fan av Filmen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har Silent Hill 4 liggende innpå Xboxen, og jeg har ikke kommet lenger enn å se ferdig introen før jeg slår av spillet hver gang Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 The Suffering er jo skummelt nok da...! Det må du teste, er drit fett, spess visst du er litt lettskremt Lenke til kommentar
redflame Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) hva med Obscure det er litt bra da. Men jeg sier egentlig så burdte du spille ninja gaiden det er det feteste uansett edit:...leif Endret 21. januar 2005 av redflame Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fatal Frame 2 er nevnt her, men her i europa heter vel den serien Project Zero. Har ikke spillt 2'ern (har vel nettopp kommet?), men 1'eren er virkelig å anbefale. Skummelt og koselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå