Thewiz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har nemlig et problem med PC'n min: Når jeg spiller spill som krever litt av PC'n så går den i svart og jeg må restarte. Jeg har en liten anelse av at det kan være grafikkkortet. Jeg har et ATI radeon 9600, jeg tror at det ikke passer sammen resten av PC. Jeg trenger hjelp. kom med råd. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Prøvd med nye drivere ? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har du overklokket? Har det noen gang virket ? hvis ikke kan det like godt være at hk og minne ikke er 100% kompatible med hverandre..... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Prøv med nye drivere slik Ozelot foreslår, og du kan også teste rammen din med memtest86 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hva er overklokke? Jeg har prøvd og laste ned drivere før, men det hjelper ikke. hvordan tar jeg denne memtest86 ? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Noen her som kan forklare meg hva overklokking er? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 http://overklokking.no/guides/nybegynner/del1/index.html Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Noen her som kan forklare meg hva overklokking er? heh .. sette opp hastigheten på pcen, f.eks. fra 2 Ghz til 2.5Ghz osv Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Fin link, Ongabonga. Jeg har enda ikke løst problemet mitt da, jeg trenger seriøst hjelp med denne PC'n, ingen som har noen konkrete råd? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Ok, det du kan prøve er å ta av sidedekselet på pcen din, så lar du en bordvifte stå og blåse rett inn i pcen. Hvis dette løser problemet så har du et varmeproblem og da må du sørge for bedre luftgjennomstrømmning i pcen. Endret 22. januar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Ok, det du kan prøve er å ta av sidedekselet på pcen din, så lar du en bordvifte stå og blåse rett inn i pcen. Hvis dette løser problemet så har du et varmeproblem og da må du sørge for bedre luftgjennomstrømmning i pcen. Dette har jeg allerede prøvd, men det ble ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ok, da bør du i alle fall ta en test med prime95, det tester stabiliteten på pcen din, henger det seg så er det et problem med minne/cpu, fungerer det fint så er det sannsynligvis et problem med skjermkortet. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Ok, da bør du i alle fall ta en test med prime95, det tester stabiliteten på pcen din, henger det seg så er det et problem med minne/cpu, fungerer det fint så er det sannsynligvis et problem med skjermkortet. Ok, men hvor finner jeg denne testen? Ligger den på nettet? på maskinen? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg prøvde å spille CS her i stad, det gikk fint helt til det kom opp en melding: ''VPU Recover har nullstilt din grafikkakselerator som ikke lenger svarte på kommandoer fra grafikkdriveren.'' Sier dette dere noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå