Exinic Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg skal kjøpe en ny RAM brikke, og den må vel nesten være lik den RAM brikken jeg har fra før(?) Men hvordan finner jeg ut hvilke spesifikasjoner det er på den RAM brikken som står i hovedkortet?? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Start -> programmer -> Tilbehør -> system verktøy -> Systeminformasjon Leter du litt rundt der, så burde du finne det. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Takker for svar, men fant ikke det jeg lette etter. Det jeg leter etter er minnehastigheten, og PCxxxx eller no. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det du kan sjekke er hos produsenten hvis du har en ferdigpc. På sidene deres bruker det å være god dokumentasjon på systemene deres. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Er ikke ferdigkjøpt nei, bygd selv, så det er litt flaut å ikke huske det :/ Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er ikke ferdigkjøpt nei, bygd selv, så det er litt flaut å ikke huske det :/ Hehe, ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå