Gå til innhold

beklager, men du kan ikke endre dette innlegget ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden skal DesertGlow alene beklage noe som er en felles avgjørelse som er tatt av forumets ledelse? Editknappen er tilbake, nå ender alt opp i meningsløs kverrulering ifra deres side (ja, dette kommer ifra meg).

 

Denne tråden bør stenges, for nå er det bare tåpligheter som kommer fra et par sinnatagger.

 

..og en ting er sikkert. dere kan mase så mye dere vil, men beklagelse kommer dere aldri til å få.

Lenke til kommentar

Ok, jeg kaster meg inn igjen!

 

@kd, krav, krav, krav, krav!

 

DesertGlow har ingenting han skulle bedt om unnskyldning for. Jises, jeg blir skuffet av å lese hva dere skriver her. Noen oppfører seg ordentlig, og kommer med saklige innlegg, andre gjør ikke det.

 

&¤%/&¤%"!!

 

 

EDIT: Grr, anti "sms". D.G blir til deg.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 23/01/2005 : 14:45)
Denne tråden bør stenges, for nå er det bare tåpligheter som kommer fra et par sinnatagger.

Ditto.

 

Nå synes jeg det rett og slett blir tåpelig med diverse kommentarer her.

Visse personer klarer bare ikke å la være å komme med idiotiske motsielser til ALT!

 

De siste sidene må jeg absolutt si at jeg støtte Desertglow, er ikke noe mer å diskutere og de sinnsyke sammenlikningene som har blitt trukket inn hører ikke hjemme her.

Værsågod, boikott forumet, da slipper vi ihvertfall alt gnålet, ingen bryr seg uansett!

Lenke til kommentar

QUOTE (fjartan @ 23/01/2005 : 14:45)
Hm... Må si jeg har falt ut av tråden for lenge siden. Har forstått det slik at det er brukerene som er et problem for forumet? Noen som kan oppsummere på en nøytral og saklig måte?

1) Editknappens funksjon fjernes 10 minutter etter et innlegg postes.

Dette fordi noen brukere fjerner alle innleggene sine.

 

2) Brukerne (oss) fortviler over dette fordi vi mener det er uheldig løsning. Ledelsen skjønner dette og gir oss tilbake editknappen.

 

3) DesertGlow har forklart hvorfor dette ble innført og har representert styret i denne saken.

 

4) Det klikker totalt for noen som mener DesertGlow er uegnet som medlem av forumstyret, de krever en unnskyldning for at han ikke tar ikke legger seg langflat for gud vet hva.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

Poenget er at visse personer her må lære seg å ta imot kritkk. Når så utrolig mange brukere klager, så kan man ikke bare avfeie kritikken som "tull".

Siden DesertGlow er den som fungerte som "talsmann" for forumstyret, så er det han min kritikk i hovedsak faller på. Ikke missforstå meg, det er utrolig bra at DesertGlow brukte så mye tid på å forsøke å forklare oss, men jeg synes nå at han kan ta selvkritikk, ikke bare avfeie kritikken mot han og resten av forumstyret!

 

Edit: Siden dere nå kritiserer meg, så tar jeg den kritikken til etteretning, og tar meg 5 minutters pause før jeg poster videre her, kanskje ikke like sinna da.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Åhh.. at jeg ikke skjønte dette før. Det handler ikke lenger om editknappen eller om forumets ledelse. Det handler om at vi må være flinke å lære DesertGlow å ta i mot "kritikk". akkurat.. :ermm:

 

edit: glemte å sette kritikk i hermetegn.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 23/01/2005 : 14:54)
Åhh.. at jeg ikke skjønte dette før. Det handler ikke lenger om editknappen eller om forumets ledelse. Det handler om at vi må være flinke å lære DesertGlow å ta i mot "kritikk". akkurat..  :ermm:

edit: glemte å sette kritikk i hermetegn.

Hmm... Du synes altså det er helt ok at ledelsen i et forum med 60.000 brukere, hvor iallefall 15.000 av de er aktive, ikke kan ta imot kritikk og viser tydelig at de ikke respekterer oss brukere?

Endret av @kd
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 23/01/2005 : 14:50)
4) Det klikker totalt for noen som mener DesertGlow er uegnet som medlem av forumstyret, de krever en unnskyldning for at han ikke tar ikke legger seg langflat for gud vet hva.

Og

 

5: Enkelte krever hverken unnskyldning for hendelsen eller noe annet, men forteller bare at enkelte moderatorer burde lære seg skadedempning (damagecontrol) istedet for å fyre opp et bål med å komme med tilbake-kritikk mot kritikerne ( i et tilbakemeldings-forum som er ment for b.la kritikk fra brukerne ) hele tiden.

 

DesertGlow er selv en betydelig del av de (som meg) som holder diskusjonen gående lenge etter at problemet er midlertidig fjernet, istedet for å roe den/dempe det ned.

 

Hvis de ikke kan innse feiltak, er det minste de kan gjøre er å la være å provosere mer tilbake med å avfeie alle klager som tull.

 

Og med det melder jeg meg ut av diskusjonen.

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 23/01/2005 : 14:56)
Hmm... Du synes altså det er helt ok at ledelsen i et forum med 60.000 bruker, hvor iallefall 15.000 av de er aktive, ikke kan ta imot kritikk og viser tydelig at de ikke respekterer oss brukere?

Nei.

 

edit: hvilket forum snakker du om? :)

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 23/01/2005 : 14:58)
QUOTE (@kd @ 23/01/2005 : 14:56)
Hmm... Du synes altså det er helt ok at ledelsen i et forum med 60.000 bruker, hvor iallefall 15.000 av de er aktive, ikke kan ta imot kritikk og viser tydelig at de ikke respekterer oss brukere?

Nei.

 

edit: hvilket forum snakker du om? :)

Hw.no kanskje? :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (Karmacom @ 23/01/2005 : 14:57)
Hvis de ikke kan innse feiltak, er det minste de kan gjøre er å la være å provosere mer tilbake med å avfeie alle klager som tull.

Jeg ser ikke helt hvordan du har kommet til denne konklusjonen. Hele denne tråden startet da virkelig med at folk klaget på en innført funksjon. Denne er nå fjernet som en følge av dette. Er ikke det å inne feiltak? Angående det med tull så var da det svar på noe helt annet, som flere enn en oppfattet som tull. Jeg har ingen planer om å kaste meg inn i diskusjonen her, men jeg synes enkelte parter opptrer med ett litt for enkelt svart/hvitt-syn på verden bare for å fremme sin sak..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...