helbro Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei. Jeg får ikke opp word på maskinen min lengre, og ikke får jeg åpnet vedlegg på e-posten min heller. Noen sammenheng?? Jeg har windows xp home edition, service pack 2 og ms office 2000 SR-1 Premium. Prøver å oppgradere osv ... men finner ikke filen .... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Klikk Start, Kjør, skriv winword og trykk Enter. Er Word på maskinen vil det starte da. Lenke til kommentar
helbro Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Det virker som den er på maskinen ja, men så kommer det opp et vindu der det står: "Windows installer" Etterfulgt av nok et vindu der det står: "An error occured and this feature is no longer functioning properly. Please run setup and select"repair...." to restore this application" (Microsoft word 9.0) Sto det oppå vinduet.) Hva betyr alt dette på norsk? Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva betyr alt dette på norsk? Hva må jeg gjøre? Kjør Words installeringsprogram og velg "reparer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå