Gå til innhold

bilder og info av wap sider

Anbefalte innlegg

hay, kan noen legge ut noen eksempelbilder av wap sider? Er nyssjerrig.

Hvor bra er wap sidene som er der ute? er det slik at du kan lese nyheter tv-program fra nrk og tv2, datanyheter,, finnes det en søkemottor som søker igjennom wap sider?

Finnes det en chatteside? slik at du kan prate med en anen ala msn?

linuxen her leseren min støtter ikke xhtml og slik. Sitter på linux tynnklient.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du lurer på hvordan en wap siden ser ut, bruk feks IE eller Opera (på pc.n) og tast: wap.amobil.no så kommer du til wap sidene til amobil. Alle de store avisene tv kanalene osv har egne wap sider med nyheter tv program o.l.

Og det finnes også egne søkemotorer som søker på wap sider.

Kort fortalt så er forskjellen på wap og www at wap er mest tekst og lite/små bilder slik at sidene er små og lette å laste ned.

Lenke til kommentar

antall farger kommer jo ann på siden. Men hvis siden er laget med mange farger så vises det mange farger. Amobil sine er veldig enkle men lastes da raskere. Prøv wap.vg.no for en side med fler farger, litt tyngre å laste ned men ser kanskje litt mer fancy ut. Siden du ser på pc skjermen er lik den du ser på mobilen (hvis du har mobil med fargeskjerm) med unntak av størelsen

Lenke til kommentar

ganske fiffi. Nettop fått meg mobil så jeg er litt ivrig.

testa emessenger med meg selv og det funka vist det. men med aktiv bruk av det i 10 min elns, blir det da mye lasting og må betale mye?

er vist 14 kr per MB med chess, men da må du vel dkrive ganske mye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...