themisfit Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hvilke plater er det folk her inne anbefaler (jeg vet at verbatim er bra, men jeg ser på det som for dyrt i forhold til antall plater). jeg har derfor sett meg ut denne spindelen med Ritek plater hos www.pxp.no : http://www.pxp.no/webshop/product_info.php...products_id=192 noen som har noen erfaringer med disse, eller noen andre anbefalinger fra samme webside? Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ritek skal vel være greie plater det, da det gjelder CD/DVD plater får man som oftest det man betaler for.. kvalitet=pris Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Min erfaring er at når det gjelder cd-r plater kan man stort sett kjøpe allt mulig og det funker greit. Med DVD-r bør man enda være litt kresen, de billigste platene er ofte merkbart dårligere enn feks Verbatim. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Brudd på tre-ords-regelen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg