nilsga Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hallo! Jeg tenkte det var sikkert noen der ute som helt sikkert kunne svare meg på dette: Hvilken konsoll har den beste DVD spilleren? Playstation 2 eller xbox? Hvis det er noen forskjell i det hele tatt da... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 I og med at X-box kan moddes til å spille av divx mm er nok X-box _potensielt best. Jeg har observert at enkelte PS2 har tendenser til grønnaktig misfarging av bildet ved dvdavspilling, visstnok. Og det gjaldt ikke The Matrix (den veksler mellom grønn og blå fargetone tilhørende matrisen og "the real world"). Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 PS2 DVD`en kjører på software og XBox kjører på hardware, så sistnevnte er uansett det beste valget :wink: Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Xbox DVDén er mye bedre og raskere, men du må desverre kjøpe fjernkontroll (299kr) før du kan bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå