Kim The King Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 hva er denne nye ordnigen til telenor som alle er så misfornøyd med? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Huh? At de har fjernet _alle_ de binære newsgruppene? Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Tror muligens det siktes til en mindre gunstig (for kunden) måte å taksere bruk av ADSL på, men jeg har ikke satt meg inn i hva det går ut på enda... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 18:24, LarsC skrev:Huh? At de har fjernet _alle_ de binære newsgruppene? Kan du forklare litt?? Jeg har ikke hørt om det, og skjønner ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 01:13, Jimmy Pop skrev:Kan du forklare litt?? Jeg har ikke hørt om det, og skjønner ikke hva du mener. News eller Usenet går jeg ut i fra at du kjenner til, rait? Tele2 fikk for kort tid siden en dom mot seg for å ha tillatt fæle, fæle newsgrupper som syke, syke mennesker bruker (du kan lese selv hvilke) på Tele2s newsserver. Disse inngikk/inngår i *.binaries.*-hiarkiet. Binaries eller binære grupper tar *mye* båndbredde og lagringsplass. Så Telenor bruker dommen (og dertil potensiell presedens) som en unnskyldning for å fjerne _alle_ binære grupper fra newsserveren, deriblant VB-eksempler, romfotografier mm. Grunnen var essensielt at enhver av disse kunne inneholde ulovlig materiale (les:pr0n). Ok? Dommen: http://makeashorterlink.com/?R23422011 Edit: Domlink [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-06-15 01:56 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå