Bogan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Trenger et programm til å lage musikk. Dvs at jeg kan synge spille inn instrumenter og allt selv og mikse/redigere lyden. og sette dette sammen til en sang... Mao et studio program.. Noen som vet om noen gode program? Oppgi gjærne om det er gratis eller ikke Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg bruker Sound Forge og FL Studio til å lage musikk på, vet ikke om de funker til ditt bruk jeg men... er også en del som bruker Cubase som jeg personlig ikke har noen erfaringer med. om de er gratis kommer helt ann på hvor du skaffer dem fra Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Ok hva slags bruk bruker du dem til? For å kanskje presisere mitt bruk litt mer: Jeg skal ta opp feks gitar vokal trommer bass etc.. mikse/&redigere lyden sette sammen spor legge i lag oppå hverandre etc... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) jeg bruker dem til å lage beats, jeg klipper først ut lyder fra en klassisk sang f.eks. i sound forge, så drar jeg dem inn i fl, der de klippes opp i småbiter, så lager jeg en ny melodi av småbitene, så legger jeg til trommer, bass osv. men du kan ta opp i sound forge, så legge dem i fl. det funker helt fint, så jeg tror du kan bruke det ja Endret 23. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Ok kan ta en titt på de... Gidder du sende en pm om hvor jeg kan finne de? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 23. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Adobe Audition og Steinberg Wavelab fungerer også fint. Du får kjøpt dem på Multima. Ikke last ned programvare.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå