Kim The King Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg har problemer med Telenor. Jeg har online ADSL. Jeg blir automatisk logget av internett etter noen minutter, vi har ringt kundeservice og de sa at vi skulle bytte ip-adresse, mne det hjalp ikke. Jeg skjønner ingenting. HJELP Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Ring kundeservice en gang til. De skal hjelpe deg, de har garantert flere forslag. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Skjekk om automatisk frakobling ved inaktivitet (eller hvis tilkoblingen bruker mindre enn et eller annen prosent) er merket av. Fjern den. Du finner den her -> Egenskaper for internett, tilkobling, egenskaper(for internett kontoen) og avansert (iallefall i XP). Mener det skal være noe i den duren. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Kan være at det er mye trafikk eller noen slags vedlikehold....har hatt samme symptom 1 gang før, og det var bare 1 kveld...dagene før og etter var som de skulle. Lenke til kommentar
Bjart-to Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det kan ikke være så enkelt at Outlook Express kobler deg fra etter at det har sjekket etter mail? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Bjart-to skrev (2002-06-15 19:54):Det kan ikke være så enkelt at Outlook Express kobler deg fra etter at det har sjekket etter mail? Vel, mange slike programmer som har den funksjonen. Skjekk alternativene for internett-programmene at de ikke skal logge seg av etter en hvis tid. Skjekk oxo på internett-options på tilkobblingen din. Vet ikke helt hvordan det blir på ADSL pga jeg har det ikke selv, men iallefall på vanlig DIAL-UP så er det et alternativ som sier at den disconnecter deg etter en hvis stund Idle, som du da setter på "Never". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå