Delvis Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Leste om denne filmen i Vg i dag. Den må jeg få sett. Det er bare å finne ut hvor, går den på vanlige kinoer? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Går på Tromsø Filmfestival nå. Skuespillerne hadde oppvisning om håndbak her. Men ikke pokker om jeg vurderer å se den. S, Lenke til kommentar
Dario Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Måtte bare si at "teaseren" dems ikke var en teaser i d hele tatt, bare en boringer Men men, filmen kan jo være bra fordet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Synes temaet er merkverdig. Har lest litt om dette. Det står at en 23 år gammel jente bryter håndbak og vinner over menn, det har jeg nesten vanskelig for å tro på. Kvinner kan trene og kroppsbygning, men de kan sjelden og aldri bli så sterke som påstått her tror jeg. Da er hun i så fall et meget sjeldent tilfelle, og det er vel det det dreier seg om. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Enda en film for feminister altså. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hmmm.. var oppe i dag med pressekort å prøvde å bestille biletter til den men hva handler den egentlig om? var helt utsolgt... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Synes temaet er merkverdig. Har lest litt om dette. Det står at en 23 år gammel jente bryter håndbak og vinner over menn, det har jeg nesten vanskelig for å tro på. Kvinner kan trene og kroppsbygning, men de kan sjelden og aldri bli så sterke som påstått her tror jeg. Da er hun i så fall et meget sjeldent tilfelle, og det er vel det det dreier seg om. Var det ikke det det dreide seg om da... at hun hadde vunnet "VM" flerfoldige år på rad? Ikke vet jeg... edit: Og håndbak har ikke fullt så mye med muskler å gjøre som f.eks. vektløfting. En sterk bonde knuser jo enhver kroppsbygger i håndbak. Endret 23. januar 2005 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå