Narvis Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Noen som har noen gode programmer å anbefale for å lage DVD-film og menyer? Lenke til kommentar
aerial Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Dyrt: Adobe ENCORE DVD Billig: NERO Lenke til kommentar
panima Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har brugt win-dvd creater - meget brugervenligt og sjovt Lenke til kommentar
dapre Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei. Jeg satt lenge å knotet med DVD-lab, var kjempekreativ og lagde omfattende og tidkrevende menyer. Til slutt gikk det opp for meg at det slettes ikke var nødvendig for mine behov. Til slutt kjøpte jeg TMPGEnc DVD Author og er veldig fornøyd. (380 kr) Det er VELDIG enkelt, men passer meg utmerket. Feks : http://www.home.no/dapre/seinfeld_MAL.jpg Hadde kjøpt TMPGEnc 2.5 fra før (250 kr) og var veldig fornøyd med det programmet også. Mvh, Danny Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 du har jo mange greie og enkel dvd-auther'e... jeg bruker DVD-Lab,syntes det er enkelt og greit... men du har jo andre bra programmer som gjør at du kan lage bra menyer med still bilde eller bevegelse.. Magix movie maker deluxe er et greit program, samme er ulead dvd workshop...er egentlig bare å leite på nett og prøve alt og finne ut hvem som passer ditt behov best..som sagt så er det masse bra programmer der ute.. peace! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Encore er dyrt og litt vanskelig å komme i gang med, synes jeg, men det er bra. Ulead DVD workshop er billigere, og veldig enkelt når du har kommet inn i det. Prisen er ikke veldig lav, men billigere enn Adobe i alle fall. Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå