Gå til innhold

Få tilbake noe som er slettet

Pixi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har selv brukt "Getdataback", dog bare trial versjonen. Fullversjonen koster en del, det er jo litt dritt. Hvis det er snakk om et word dokument, bilde, mp3 så funker det å bruke trial versjonen. I fullversjonen kan du bare dra filene tilbake til harddisken, trial kan du ikke det. Da kan du finne filene og dobbelklikke på de, de åpner seg... f.eks kopier teksten og lim inn.... hvis du skjønner?!!

Endret av fflex
Lenke til kommentar
jeg har selv brukt "Getdataback", dog bare trial versjonen. Fullversjonen koster en del, det er jo litt dritt. Hvis det er snakk om et word dokument, bilde, mp3 så funker det å bruke trial versjonen. I fullversjonen kan du bare dra filene tilbake til harddisken, trial kan du ikke det. Da kan du finne filene og dobbelklikke på de, de åpner seg... f.eks kopier teksten og lim inn.... hvis du skjønner?!!

ja. kan prøve.

Men hvis noen andre vet om noen adre programmer, så si ifra... :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kan noen forklare i korthet hvordan getdataback fungerer? Jeg prøvde å trukke neste., merket disken som det var litt tull med og neste igjen. Gjorde jeg riktig?

Det skal stå nesten øverst hva du skal trykke på.

Når du er kommet til steg 5 , kan du begynne å dra over filene so mdu vil ha gjenopprettet.

Dette er igrunn et ganske genialt program, ettersom jeg kan få tilbake ca 80% (eller mer) av filer som er blitt slettet.

Men det jeg synes er litt rart med det programmet, er søkefunksjonen.

Fant fram en fil og søkte på den, men søkemotoren fant ikke filen, selvom jeg så den ligge der, og kunne lett kopiere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...