oscamend Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei: Jeg har en Tsunami Dream kabinett som har tre vifter, samtidig fikk jeg en K8N Diamond Hk nylig. Jeg har begynt å sette det hele sammen, men så oppdager jeg at det finnes kun to Fan pins, den ene tror jeg, er til CPU'n og den andre er til en av viftene, hvordan skal jeg klare å få de andre evt. flere vifter koblet til hovedkortet da? Er noen der ute som har noe peiling på dette og hvordankan det løses? Takk til dere Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI3PA Kjøper et par sånne og kobler viftene rett til PSU. Kan ikke lese av viftehastigheten da, men, men. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Du kan koble de rett til en strømkontakt ved å bruke en overgang. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Du kan kjøpe en overgang fra 3-pins til drev kontakt. Finner på f.eks. www.microplex.no EDIT: Var jo ingen før meg Endret 21. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
oscamend Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Beklager det, men skal ikke kortet styre disse viftene? Dersom jeg kobler de direkte til PSU så har ikke HK en sjans til å holde styr på hastighet osv. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nei, men trenger du å vite at viftene snurrer rundt på 2500rpm hele tiden da? Du kan jo kjøpe viftestyring... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kobler du de rett til PSU vil de gå på full hastighet hele tiden. Det fungerer bra det om du ikke kjøper vifter som bråker veldig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 viftestyring koster vel 300 eller noe, den fra sunbeam er fin men har litt vel sterke leds Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 viftestyring koster vel 300 eller noe, den fra sunbeam er fin men har litt vel sterke leds SunBeam Rheobus er fin ja, og de ledsene må du jo ikke montere. Jeg tok den ut jeg. Lenke til kommentar
oscamend Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Det betyr at jeg, i følge dere, kan montere den ene på HK og de to andre direkte til PSU, stemmer det? og om jeg vil kan alltid kjøpe viftestyring til disse. Takk for hjelpen guys!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det betyr at jeg, i følge dere, kan montere den ene på HK og de to andre direkte til PSU, stemmer det? Det stemmer. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) 4stk. 80mm vifter og viftekontrol til 219,- Neida, sikkert ikke verdens mest avanserte viftekontroller, men men! PS:Ser de også har 2 x 80mm og 2 x 90mm+viftekontrol til 225,-, og 2 x 80mm og 2 x 120mm+viftekontrol til 250,- Endret 22. januar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå