Gå til innhold

Beste Guns N' Roses sanger


MarkusG

Anbefalte innlegg

Estranged: Digger å se slash spille solo på vannet i videoen. og det er en utrolig bra sang.

Du vet det, kanskje.. men, det er ikke Slash selv som "kommer opp av vannet". Det er en annen fyr, en stand-in.. :(

 

Blir noen Slash soloer på gitaren også med wah wahen min :innocent:

:w00t: Flottings! Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Estranged: Digger å se slash spille solo på vannet i videoen. og det er en utrolig bra sang.

Du vet det, kanskje.. men, det er ikke Slash selv som "kommer opp av vannet". Det er en annen fyr, en stand-in.. :(

 

Blir noen Slash soloer på gitaren også med wah wahen min :innocent:

:w00t: Flottings! Stå på! :thumbup:

ja kunne vel tenkt meg det..... ser jo tross alt at den er laget i 93 :(

 

men den EKTE slash... HAn har jeg hentet mye inspirasjon fra når jeg spiller gitar... min stil har mye "influence" av Hendrix og Slash :thumbup:

Lenke til kommentar
!!!!!!!!!! :dontgetit: !!!!!

har jeg glimta skikklig eller er det INGEN som har skrivd Civil War :dontgetit::nei:

:dontgetit: *"skuffa"* :dontgetit:

den EIER!!!

konge sang! beste de noen gang har lagd!

syntes nå jeg i hvertfall da :yes:

..det er en konge-bra sang, men grunnen til at folk ikke har nevnt den, er nok fordi det er en av de få sangene GN'R ikke har skrevet med "hjertet som følgesvenn"..

 

missforstå meg rett.. det er en knallbra sang!!! :w00t:

Lenke til kommentar
det er en av de få sangene GN'R ikke har skrevet med "hjertet som følgesvenn"..

hva?

skjønner ikke hva du mener

Forklarte nok sikkert litt dårlig, hadde akkurat kommet hjem fra byen etter personalfest :whistle:

 

Uansett; så godt som alle sangene til Guns N' Roses er skrevet om selvopplevde ting (Mr. Brownstone, Coma, osv), eller historier om andre personer i nær krets (My Michelle, Back Off Bitch, osv).. Disse sangene mente jeg at hadde "hjertet som følgesvenn", altså at de var/er veldig personlige, og skrevet deretter..

 

Unntakene (som ikke er så personlige) er cover-sangene, foruten "The Spaghetti Incident?"; Mama Kin, Live And Let Die og Knockin' On Heaven's Door. Så har du "Used To Love Her", som er rett og slett en morsom spøk! :p Så har vi "Civil War", som jo ikke er så "selvopplevd".. Det er en sang som ble skrevet til et Benefit-album.. Det var det jeg egentlig mente, at sangen ikke er så veldig "personlig".. Men, det er jo en knallbra sang fordet! :):w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...