Bone Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Estranged: Digger å se slash spille solo på vannet i videoen. og det er en utrolig bra sang. Du vet det, kanskje.. men, det er ikke Slash selv som "kommer opp av vannet". Det er en annen fyr, en stand-in.. Blir noen Slash soloer på gitaren også med wah wahen min Flottings! Stå på! Lenke til kommentar
knert Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Alle på Use your illusions 1 og 2 er stort sett fete. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Bra med så mange svar ja, bra det ikke er bare meg som digger Guns N' Roses Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 My michelle er nok den beste guns n' sangen ja Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Min favoritt er utvilsomt: Estranged Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Estranged: Digger å se slash spille solo på vannet i videoen. og det er en utrolig bra sang. Du vet det, kanskje.. men, det er ikke Slash selv som "kommer opp av vannet". Det er en annen fyr, en stand-in.. Blir noen Slash soloer på gitaren også med wah wahen min Flottings! Stå på! ja kunne vel tenkt meg det..... ser jo tross alt at den er laget i 93 men den EKTE slash... HAn har jeg hentet mye inspirasjon fra når jeg spiller gitar... min stil har mye "influence" av Hendrix og Slash Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 !!!!!!!!!! !!!!! har jeg glimta skikklig eller er det INGEN som har skrivd Civil War *"skuffa"* den EIER!!! konge sang! beste de noen gang har lagd! syntes nå jeg i hvertfall da Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sweet Child O' Mine Paradice City Knockin' on heavens door November rain Welcome to the jungle You could be mine Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Estranged Welcome To The Jungle Paradise City November Rain Sweet Child O Mine Civil War Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Welcome to the jungle - tidenes feteste intro Move to the city - top of zeh 1337ness! blæseinstrumentsoloene ruler November rain - vannvittig ballade med syke soloer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 !!!!!!!!!! !!!!!har jeg glimta skikklig eller er det INGEN som har skrivd Civil War *"skuffa"* den EIER!!! konge sang! beste de noen gang har lagd! syntes nå jeg i hvertfall da ..det er en konge-bra sang, men grunnen til at folk ikke har nevnt den, er nok fordi det er en av de få sangene GN'R ikke har skrevet med "hjertet som følgesvenn".. missforstå meg rett.. det er en knallbra sang!!! Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Så og si hele Apetite for destruction er fylt med gode sanger synes jeg. Men ellers har vi låter som: November Rain, skikkelig bra. Don't cry - fin den og. You could be mine - soloen er konge, også får jeg gode t2-minner av den Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 det er en av de få sangene GN'R ikke har skrevet med "hjertet som følgesvenn".. hva? skjønner ikke hva du mener Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Selv synes jeg Rocket Queen, Paradise City, You could be mine og Estranged er de beste For ikke å glemme "Theme from Godfather" fra Use Your Illusion Tour i Japan Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Alle på Use your illusions 1 og 2 er stort sett fete. er de egentlig det? Det var jo bare appetite for destrucion som virkelig var kvalitet Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 det er en av de få sangene GN'R ikke har skrevet med "hjertet som følgesvenn".. hva? skjønner ikke hva du mener Forklarte nok sikkert litt dårlig, hadde akkurat kommet hjem fra byen etter personalfest Uansett; så godt som alle sangene til Guns N' Roses er skrevet om selvopplevde ting (Mr. Brownstone, Coma, osv), eller historier om andre personer i nær krets (My Michelle, Back Off Bitch, osv).. Disse sangene mente jeg at hadde "hjertet som følgesvenn", altså at de var/er veldig personlige, og skrevet deretter.. Unntakene (som ikke er så personlige) er cover-sangene, foruten "The Spaghetti Incident?"; Mama Kin, Live And Let Die og Knockin' On Heaven's Door. Så har du "Used To Love Her", som er rett og slett en morsom spøk! Så har vi "Civil War", som jo ikke er så "selvopplevd".. Det er en sang som ble skrevet til et Benefit-album.. Det var det jeg egentlig mente, at sangen ikke er så veldig "personlig".. Men, det er jo en knallbra sang fordet! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe, ok da skjønner jeg hva du mener syntes fortsatt at det er den beste fra g'n'r Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 En sang som er altfor undervurdert er 14 years! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 En sang som er altfor undervurdert er 14 years! ..for ikke å nevne Locomotive!? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) knocking on heavens door paradice city welcome to the jungle ciwil war paradise city november rain og live and let die :!: Endret 25. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå