MarkusG Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Som topic sier: Hva synes du er de beste Guns N' Roses sangene? Jeg liker disse: Welcome To The Jungle Paradise City You could be mine Nightrain November Rain Don't Cry Live and let die Yesterdays Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Paradice city og Welcome To The Jungle. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 welcome to the jungle Paradise City Sweet Child O mine Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Mine er : Don't cry Knocking on heavens door Welcome to the jungle Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Guns N' Roses - Nice Boys Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Guns N' Roses - Mama Kin Guns N' Roses - Reckless Life Guns N' Roses - Paradise City Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Paradise City November Rain Welcome To The Jungle Sweet Cild O' Mine You Could Be Mine Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Egentlig ikke noe klart skille på hva som er favorittene, men Sweet Cild O' Mine og Estranged står høyt oppe på lista Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Må si meg litt enig der, synes de fleste sangene er bra jeg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 å herregud... for en vanskelig tråd.. Som svoren Guns N' Roses fan gjennom utallige år, liker jeg absolutt alle sangene, med unntak av My World, som jeg ikke har sansen for.. men.. disse stikker seg voldsomt frem.. Rocket Queen, Move to the City, Sweet Child o' Mine, Estraged, Coma, Nightrain One in a Million Think About you.. Don't Damn Me.. Bring it back home to me, Crash diet.. satan ta.. jeg kunne ha fortsatt og fortsatt og fortsatt.. GUNS N' ROSES Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Bone: Åja, Move to the city (ivertfall Live-versjonen) er gudd!! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sweet Child O'mine Paradise City Welcome To The Jungle November Rain Blei de mest kjente sangene gitt... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Bone: Åja, Move to the city (ivertfall Live-versjonen) er gudd!! Live-versjonen.. Du tenker på generelt, eller den som ble tatt med på Era -skiva, som ble spilt i Tokyo '92? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja, hva var navnet på den igjen? Hadde den noe navn da? Den samleplata med Live-versjoner. Er nok ikke like fan som deg Bone Mulig andre versjoner er bedre, hva vet jeg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Mine favoritter: Since I don't have you Welcome to the jungle Paradice city Ain't it fun Sweet child of mine (tidenes beste riff ifølge "Total Guitar") November rain Civil war Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja, hva var navnet på den igjen? Hadde den noe navn da? Den samleplata med Live-versjoner. Er nok ikke like fan som deg Bone Mulig andre versjoner er bedre, hva vet jeg Live Era '87 - '93 het den! Ikke noe å rødme over! hehe.. En Guns' fan er en bra fyr, stor som liten! Finnes flere gode live versjoner av Move to the City, som det gjør av de fleste (dessverre ikke alle ) sangene! Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) her er det seriøst mange favoritter ass... jeg har alle albumene utenom use your illution 1 men den kommer gjett om!! ok nevner noen som skiller seg ut litt da.. ikke prioritert rekkefølge Sweet child o mine: i riffet jeg liker så bra men den råe wah wah soloen til slash er bare helt konge der Rocket queen: fy faan den er rå på live era cden men talkbox( munn wah wah) og greier Welcome to the jungle: YOU KNOW WHERE THE FUCK YOU ARE!!! YOU'RE IN THE JUNGLE BABY YOU "GOTTA! DIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!! Coma: Legenes skrekk Dust and bones: her er også slash inne med talkboxen sin på era versjonen Estranged: Digger å se slash spille solo på vannet i videoen. og det er en utrolig bra sang. Get in the ring: In the right corner Guns N' roses.... Move to the city: Mange råe soloer på Era versjonen nice sang. Nightrain: I can never get enough You could be mine: tromme dunk dunk.. gitar wah wah One in a million: ...They talk so many got damn ways, its all greek to me. November rain: ukomenterbar... Vært Guns fan i Omtrendt 5 år nå og er fortsatt like gira som når jeg hørte Appetite for første gang. Blir noen Slash soloer på gitaren også med wah wahen min Endret 21. januar 2005 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 November rain er den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå