genstian Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 vel jeg deler jo ikke jeg bruker flere visual files eller filer som "ser store ut" men tar kun et par KB Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 kan vel på en måte sammenliknes med en bil. er ikke ulovlig å eie en bil men å frakte heroin er strengt forbudt, både fram og tilbake :!: :!: det må være det dummeste jeg noen gang har hørt... :!: :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 vel jeg deler jo ikkejeg bruker flere visual files eller filer som "ser store ut" men tar kun et par KB Og du har ikke blitt kicka fra hubbene enda? Lenke til kommentar
W Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 kan vel på en måte sammenliknes med en bil. er ikke ulovlig å eie en bil men å frakte heroin er strengt forbudt, både fram og tilbake Hvis du skulle ha sammenliknet det med det så ville det blitt slik: Lov å kjøre det til seg selv, ulovelig å kjøre det til andre Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 kan vel på en måte sammenliknes med en bil. er ikke ulovlig å eie en bil men å frakte heroin er strengt forbudt, både fram og tilbake :!: :!: det må være det dummeste jeg noen gang har hørt... :!: :!: selvfølgeli var det ikke verdens beste eksempel men poenget mitt var at selve programmet er ikke ulovlig men det kan brukes til ulovlige ting. skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå