karl hungus Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei alle reddende hardware-engler Jeg kaller herved sammen til en idédugnad for å redde min fars pc ! Siden jeg bor i Brussel kan jeg ikke fikle meg fram selv, så jeg trenger gode innspill for å få liv i pc'en hans igjen... Problemet: Ved oppkobling til internett restarter pc'en ! Når jeg var hjemme i jul virket alt greit, alle sikkerhetsoppdateringer er installert og maskinen har Norton Internet Security 2005, så det burde ikke være et virusproblem. Maskina: AMD Athlon 1800+ Asus A7N266-VM (Nforce med siste BIOS-versjon og integrert grafikk) IBM 80 GB Harddisk (ingen ulyder enda) 512 MB RAM Aopen 32X cd-brenner (ganske kjip) PCI ISDN-kort, tror merket er Dynalink Eksternt US Robotics 56k modem på serieport, brukes ikke til internett Windows XP SP1 Norton Internet Security 2005 Opera 7.54 Er det noen som har tanker om hva det kan være ?? Feil på ISDN-kortet ? Korrupte ISDN-drivere ? Tusen hjertelig takk for alle innspill ! Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 slik ser feilmeldingen ut! Fax00000000.TIF Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 etter reinstallering av ISDN-drivere fungerer alt som det skal... pussig. takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå