intel_guru Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg har nettopp kjøpt en Seagate Barr. 80GB HD. Problemet er at jeg ikke for partisjonert all plassen som ligger på den. Kommer inn i Fdisk og velger å opprette primær parisjon. Velger at all plassen skal ligge på denne primære partisjonen. Så scanner den for å se hvor mye plass det er snakk om. Når den er ferdig, står det at HD'n er på 10GB. Det er heller ikke mulig å opprette utvidete og logiske partisjoner, fordi det ikke er mer plass tilgjengelig?!?!?!? wtf? takk på forhånd :smile: Lenke til kommentar
Tigern73 Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg tror du må bruke en annen fdisk. Prøv en for win2K eller en for linux. De skulle fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
Tigern73 Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Prøv denne linken: http://www.23cc.com/free-fdisk/ Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 en kamerat av meg hadde samme problem: skifta om på jumper innstillingene på disken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå