Xorroh Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Etter å ha satt pc'en til å kunne boote fra tastaturet (trykk en knapp og maskina starter) så har jeg fått opp en feil hver gang jeg prøve å starte den. Har Abit BD7 hovedkort som har et post-display som viser koder for hva som skjer under oppstarten samt feilmeldinger om noe går galt. Nå stopper det på EE som betyr Unexpected Processor Exception ??!! WTF tenkte jeg og satte igang å resette bios både med jumperen og så tok ut å reinstallerte bios-batteriet. Ikke.no som hjelper og jeg får samme meldinga. HJELP! Ingen på to dager nå som har kommet med noe som helst av idèer på noe som helst forum, til og med Abit selv har ikke gitt lyd fra seg når jeg kontaktet dem så nå lurer jeg fælt på hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 har du prøvd å formatere (reinnstallere windows)? Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Dette skjer før jeg i det hele tatt får starta opp maskina så jeg tror det hjelper lite å reinstallere. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har du prøvd å spørre her: http://forum.abit-usa.com/? Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Jepp, har sendt dem mail og skrevet på forumet, har ikke fått svar enda så jeg avventer. Fatter bare ikke hva det kan være, den kutta bare plutselig og jeg får heller ikke resetta bios-innstillingene ser det ut til. Finnes det noen løsninger jeg ikke har prøvd tro? Endret 21. januar 2005 av Xorroh Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Fant ut en ting til nå. Ett millisekund før EE dukker opp i displayet så blinker A0 så vidt jeg rekker å se det. Dette betyr Keyboard ID command. Keyboard ID flag to be reset. OK, hva betyr det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå