efikkan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvilket program egner seg best til benchmark? Jeg vil gjerne teste både HD, minne, cpu og skjermkort i samme program(om det er mulig). Takk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Aquamark tror jeg er noe å titte på for deg Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Aquamark er veldig fint, der tester du hele systemet, ellers er vel 3dmark03 å anbefale, det er mer brukt enn aquamark. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Aquamark er veldig fint, der tester du hele systemet, ellers er vel 3dmark03 å anbefale, det er mer brukt enn aquamark. 3dmark 03 tester nesten bare skjermkortet, 3dmark2001 er mye bedre hvis hele systemet skal testes. Husk at ingen "3d test" program tester Hd ytelse. til dette kan feks. SiSoft Sandra eller HD Tach brukes. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Nå har jeg prøvd Aquamark, men det virker som om den "bare" tester skjermkortet. Finnes det et program som har en test til hvert komponent?(cpu, hk, minne, hd og skjermkort) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 http://www.benchmarkhq.ru/english.html Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Bør jeg slå av alle andre programmer(eventuelt sikkermodus?), for å få riktig resultat? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Det må da finnes et program som inneholder flere tester?? Jeg hadde et for en stund siden, men jeg aner ikke hva det het.(Jeg mener å huske at ikonet var en grønn sikrel) Lenke til kommentar
klikko Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Bør jeg slå av alle andre programmer(eventuelt sikkermodus?), for å få riktig resultat? programmer som f-eks kazaa bør du skru av... men sikkermodus? hva mener du? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Programmer som ligger i bakgrunnen(for eksempel internet explorer) krever mye minne og store resurser. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 med din maskin ville jeg holdt med unna 3Dmark03... tviler på at du kan kjøre annet enn den første testen... 3DMark01 er derimot fin, siden den tar i stor grad med hele maskinen... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Mange takk! 3DMarks01 tester bare 3D-ytelsen som steg fra 393 til 396 3DMarks da jeg satt inn 128mb ekstra minne. Det hadde vært spennende å sjekket andre deler av maskinen også, og sammenlignet med andre maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå