[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hei! Jeg har akkurat formatert men pc'en min vil ikke "spise" xp cd'en min. Har prøv XP Home, XP Pro, WIN 2k... ALT! Please hjelp meg.... Endret 21. januar 2005 av [makeway] Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ? Litt mer utfyllende beskrivelse skader aldri ! Mener du at du ikke får lest fra cd? eller at du ikke får bootet fra cd? Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Den vil ikke boote... Den sier "Invalid (noe). Please insert system disk" Alt er slettet. Har ikke noe på hdisken.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Og du har kunnet boote fra cden før? (Og ikke har diskett stående i, som ikke er bootbar. Flere som har bomet der ) Har du diskettstasjon og problemer med å boote fra cd kan du laste ned boot diskettene fra microsofts nettsider. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 hehe, nei men har boota før tror jeg . Er det muligt at noen kan legge et link til boot diskettene til XP Pro? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Virker som om du prøver å boote fra HD (som er tom) først, derfor du får invalid system disk. Har du dobbeltsjekka i BIOS at CD-ROM er lista tidlig på bootorder? Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Det var det jeg gjorde først... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Her finner du litt av hvert: http://search.microsoft.com/search/results...ws+xp+boot+disk Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 takk får hjelpen guys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå