Christian86 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Topic sier alt. Jobber med dette som prosjekt, men trenger den engelske tittelen. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 "Mother Night" med Nick Nolte Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Apt pupil (den gode elev). Hadde glemt at det var en Stephen King historie.. bra uansett, sterk. Handler om gamle minner som kommer til overflaten. Skuespill i toppklasse (bl.a. Ian McKellen). Apocaypse Now! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Ehh.. trådstarter er ikke ute etter anbefalninger, men en spesiell tittel. Husker å ha sett filmen, men kommer ikke på hva den heter. Edit: Filmer (flertall) står det i tittelen.. hmm.. hva mener egentlig trådstarter? Endret 22. januar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Misforsto trådstarter. Endret 22. januar 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 grunnen til at jeg skrev filmer, var at jeg egentlig ikke vet hvor mange som omhandler feks Nuernberg dømmingen. For alt jeg vet er det to spiller filmer, og x antall dokumentarer. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Var jo en sinnsykt bra filmserie om Nürenberg hendelsene som gikk for ikke så lengesiden.. husker ikke navnet dog. Ellers så kommer Der untergang snart. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Var jo en sinnsykt bra filmserie om Nürenberg hendelsene som gikk for ikke så lengesiden.. husker ikke navnet dog. Ellers så kommer Der untergang snart. fristende å løpe ned på film shappa for å lete etter schindler's list Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå