gudesen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Jeg trenger et godt digitalt kompaktkamera til bruk i jobbsammenheng. I prinsippet et allround-kamera som skal kunne klare det meste, men hvor det viktigste kriteriet er at kameraet har en god vidvinkel. Helst ned mot 25mm eller bedre. Har nettopp lest om Nikon COOLPIX 8400 (24–85 mm) - som kommer nært opptil det jeg ønsker, men finnes det andre kameraer jeg bør vurdere? (COOLPIX 8400 har ypperlig specs, men må være noe av det styggeste Nikon har designet...?) Prisen bør ikke overstige 10K (helst nærmere 5K) Endret 21. januar 2005 av gudesen Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Nikon 8400 er vel relativt alene om å tilby så stor vidvinkel. Finnes jo olympus 5060 etc, men ingen har under 25 mm såvidt jeg vet. Endret 21. januar 2005 av Covcon Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva med Konica Minolta A200?? 28 - 200mm Ser skikkelig tøft ut, har full auto for de som liker det, og nesten alle manuelle muligheter for de som får et kick av det. (Jeg gjør ) Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har nettopp lest om Nikon COOLPIX 8400 (24–85 mm) - som kommer nært opptil det jeg ønsker, men finnes det andre kameraer jeg bør vurdere? (COOLPIX 8400 har ypperlig specs, men må være noe av det styggeste Nikon har designet...?) Hvis dit valg af kamera afhænger af hvordan det ser ud, så er det efter min mening svært at give dig brugbar vejledning... Nikon Coolpix 8400 er et suverænt kamera, der sagtens kan opfylde dine behov også længere frem i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå