eLang Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 tenkte å gå for noen gratise a.v og brannmur på en gammel pc. Hvilke er best, og tar minst resurser?... Lenke til kommentar
zvane Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Vel, AVG og Avast er jo to gode gratis antivirusprogram. Veit ikkje kva som tar minst ressurser... Bruker sjølv AVG og er nøgd med det, men det er jo på ein ny PC. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Zonealarm er en ganske god og grei gratis brannmur bruker den selv, lett å bruke Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 AVG 7 Free + Sygate Personal Firewall Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Blant gratisalternativene vil jeg si at Sygate Personal Firewall er den klart beste brannmuren. Tar ikke mye ressurser, og fungerer meget bra. Du kan laste den ned her. Er litt usikker når det gjelder antivirusprogrammer. Har nemlig ikke prøvd disse selv. Alternativene under er hentet fra guiden min. Avast Home Last ned BitDefender Last ned AVG Antivirus Free Edition Last ned AntiVir Personal Edition Last ned Lykke til med valget! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Skriver under på at Sygate er glimrende. Anbefales. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 tusen takk for mange glimrende tips... Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 zONEALARM er ganske god firewal til og være gratis, kan ikke klage jeg. enkel og bruke også www.zonealarm.com Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Zonealarm er konge... Lett A bruke Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Outpost firewall er også gratis (ettersom jeg har forstått), men det er littegranne merkelig. Det kommer masse spørsmål om jeg vil tillate ditt og datt, det er nesten litt overbeskyttende (jeg kjører på middels sikkerhet, det neste steget er "slipp gjennom det meste", og da er poenget vekk IMO). Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du bør vite at Zonealarm er kjent for å skape problemer for P2P-programmer. Det gjør derimot ikke Sygate Personal Firewall. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kerio firewall er 10 ganger bedre enn zone alarm synes jeg Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Henger meg på Kerio Personal Firewall jeg og. Ganske genial liten sak, gratis for privat bruk. Du bør vite at Zonealarm er kjent for å skape problemer for P2P-programmer. Det gjør derimot ikke Sygate Personal Firewall. Har ikke prøvd Sygate, men jeg kan skrive under på at Zonealarm skaper mer trøbbel enn den løser (P2P). Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 zONEALARM er ganske god firewal til og være gratis, kan ikke klage jeg. enkel og bruke også www.zonealarm.com Er Zonealarm kompatibelt med SP2? Har nemlig hørt at den ikke er det.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er Zonealarm kompatibelt med SP2? Har nemlig hørt at den ikke er det.. Så lenge du har skrudd av Windows Firewall, så skulle det fungere greit. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Zonealarm ødelegger mye . Etter du har installert så kan du ikke installere feks InJoy Firewall. Da bare blokkes internetten og den blir ubrukelig. Har lest manges som har hatt det problemet med Zonealarm og InJoy. Eneste måten er å formatere tror jeg Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Aldri lurt å ha to programmmer som skal løse samme problem, to firewall programmer installert vil stort sett alltid skape et eller annet problem. ZoneAlarm "snakker" ikke med security center i xp sp2 og den ødelegger også mye for p2p software a la bittorrent. Jeg byttet til Sygate selv og det funker perfekt, sammen med avg free versjon er det en solid kombinasjon. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Aldri lurt å ha to programmmer som skal løse samme problem, to firewall programmer installert vil stort sett alltid skape et eller annet problem. ZoneAlarm "snakker" ikke med security center i xp sp2 og den ødelegger også mye for p2p software a la bittorrent. Jeg byttet til Sygate selv og det funker perfekt, sammen med avg free versjon er det en solid kombinasjon. Er ikke det jeg mener. Etter du har AVINSTALLERT Zonealarm, så funker ikke InJoy Firewall. Er ikke snakk om å kjøre de samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå