opticus Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hei igjen, mye mer koselig med et slikt svar men til poenget: hva i alle dager er IE7? jeg har snust litt rundt i koden og lest litt, men skjønner ikke helt hva det er for noe.. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) å putte footer inn nederst i centercontent fungerte sånn halveis, men det blir jo helt feil egentlig, jeg vil jo gjerne at den skal stå fast nederst på siden og ikke være inne i den div'n der! *sukk* er det ikke mulig å få dette her til skikkelig? jeg er langt fra en erfaren hjemmeside mekker, har bare sitti litt med dette før, dette er vel mer eller mindre min første side når jeg tenker meg om! EDIT: leif was here Endret 25. januar 2005 av opticus Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 *bittelite forsiktig bump* Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) link til side? og et spørsmål... er det sånn at du vil ha en FAST footer nederst på siden, uansett , som synes hele tiden? selv om bruker scroller nedover? hvis jeg tror riktig, så er den eneste gode løsningen å bruke frames/iframes.. Endret 27. januar 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 #footer { position: fixed; bottom: 0; width: 100%; text-align: center; } Siden position: fixed; ikke funker i IE, finnes det en hack som kan fikse det. Alternativt kan du legge ved et sett med js-filer av Dean Edwards, IE 7, som gjør at du slipper nasty hacks i CSS-koden. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) aha!! IE7 hack!! den var nydelig!! tok litt tid å skjønne hvordan jeg skulle bruke den bare, men det er jo egentlig latterlig enkelt.. lastet ned feil først, derfor jeg ble litt forvirret! tusen takk!! http://www.ferieleiligheter-provence.com/ Endret 30. januar 2005 av opticus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå