UUnreal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304629&cks=SER Tilsvarende dette. Med støtte for DDR2, trådløst nett, pci express, dual ram, sata plugger og raid. Noen som vet ? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ddr2 finnes ikke til amd. de nye asus nforce4 hkene ser bra ut Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 ddr2 finnes ikke til amd. de nye asus nforce4 hkene ser bra ut linker?? vil se.. dumt at ikke støttet ddr2 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ser ikke helt hvorfor det er så dumt akkurat.. høye timings og klokkefrekvenser som egentlig ikke utfordrer DDR1 noe vesentlig. Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 I tillegg vil amd cpu'er ha lave timings heller enn høye frekvenser på ram'en... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Ser ikke helt hvorfor det er så dumt akkurat.. høye timings og klokkefrekvenser som egentlig ikke utfordrer DDR1 noe vesentlig. Vil ha ny teknologi på ny pc. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det får du med nForce4! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Det får du med nForce4! Hvilke AMD hovedkort har de kritieriene jeg stiller over da? I tillegg til at de har nforce 4. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det får du med nForce4! Hvilke AMD hovedkort har de kritieriene jeg stiller over da? I tillegg til at de har nforce 4. Ingen AMD-hovedkort har DDR2. Bare nForce4-hovedkort har PCI-Express. Det jeg linket til isted har alt utenom trådløst nett og DDR2. (Jeg vet ikke om noen andre som har noe mer) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 MSI K8N Diamond har WLAN og Bluetooth Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ser ikke helt hvorfor det er så dumt akkurat.. høye timings og klokkefrekvenser som egentlig ikke utfordrer DDR1 noe vesentlig. Vil ha ny teknologi på ny pc. Så du vil heller betale dyrt for et navn enn å betale lite for ytelse? Ikke dumt... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 MSI K8N Diamond har WLAN og Bluetooth NB !!! Det følger ikke med wireless 54G på dette kortet, dessverre er MSI sin webside og kartongen på produktet feil Hentet fra linken din! Lenke til kommentar
HAG Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 MSI K8N Diamond har WLAN og Bluetooth NB !!! Det følger ikke med wireless 54G på dette kortet, dessverre er MSI sin webside og kartongen på produktet feil Hentet fra linken din! Har Googla litt og funnet en tysk prisguide ala. HW. I endel tyske Webshopper har de "begge" MSI Diamond utgavene med (Wlan antatt lev. beg. feb.) og uten Wlan/Blåtann (noen har). En kom også med MSI sitt varenummer ( ikke bekrefta på MSi Web, der har eg kun funne navn: K8N Diamond...). Varenummer hos en av de tyske: MSI 7100-010R Diamond med 54g/B. og 7100-030R for den uten. Lurt å følge med på MSI Diamondclub forum, var 3 sider før idag om manglende Wlan/Blåtann og kanskje kommende løsning siden det har vært 0 info om at "alle" Diamondkort tilgjengelig til nå har vært uten. Untatt alle som har vært testa rundomkring og fått skryt for det og retting på sida hos MSI som er få timer gammel. ( 1 dag?) Ser Komplett har endra sin info om kortet idag ang. 54g, seint, men bedre seint enn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå