Gå til innhold

Hovedkort til AMD 64

UUnreal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det får du med nForce4! ;)

Hvilke AMD hovedkort har de kritieriene jeg stiller over da? I tillegg til at de har nforce 4. :)

Ingen AMD-hovedkort har DDR2.

Bare nForce4-hovedkort har PCI-Express.

Det jeg linket til isted har alt utenom trådløst nett og DDR2. (Jeg vet ikke om noen andre som har noe mer)

Lenke til kommentar
MSI K8N Diamond har WLAN og Bluetooth
NB !!! Det følger ikke med wireless 54G på dette kortet, dessverre er MSI sin webside og kartongen på produktet feil

Hentet fra linken din! ;)

Har Googla litt og funnet en tysk prisguide ala. HW. I endel tyske Webshopper har de "begge" MSI Diamond utgavene med (Wlan antatt lev. beg. feb.) og uten Wlan/Blåtann (noen har). En kom også med MSI sitt varenummer ( ikke bekrefta på MSi Web, der har eg kun funne navn: K8N Diamond...). Varenummer hos en av de tyske: MSI 7100-010R Diamond med 54g/B. og 7100-030R for den uten. Lurt å følge med på MSI Diamondclub forum, var 3 sider før idag om manglende Wlan/Blåtann og kanskje kommende løsning siden det har vært 0 info om at "alle" Diamondkort tilgjengelig til nå har vært uten. Untatt alle som har vært testa rundomkring og fått skryt for det og retting på sida hos MSI som er få timer gammel. ( 1 dag?) Ser Komplett har endra sin info om kortet idag ang. 54g, seint, men bedre seint enn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...