Joachim_F Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan Electronic Arts gjenta FIFA-suksessen med sin nye fotballspillserie? Det finner du kanskje ut ved å prøve denne demoen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
nilsga Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvem trenger vel nok et EA fotballspill når man har Pro Evolution Soccer!! Gå hjem og vogg sier jeg bare. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 UEFA Champions League-serien er bare trist. Holder det ikke med FIFA-serien og EM + VM-spillene de slipper? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 UEFA Champions League-serien er bare trist. Holder det ikke med FIFA-serien og EM + VM-spillene de slipper? enig. det er vel ikkje lenge før det kjem eit eige fifa spel for kvar liga. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg synes det er bra at Fifa gir ut MASSE spill. alle spilla blir jo bare bedre og bedre, og de blir bare mer og mer realistiske. Kanskje det er litt melking de driver med, men det gjør ikke meg noe i det hele tatt. Ser fram til å teste dette spillet, men da på xbox:) slike spill hører ikke hjemme på pc. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Noen som har testa demoen nå eller? Begynte akkurat å laste den ned og ser virkelig fram til å teste UEFA 2005, selv om jeg aller helst vil ha det på xbox da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg