Whalecore Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Skal ha meg modchip til XboX, har crystal. AladdinXT Plus er den billigste jeg finner, så hvis den virker til de basiske tinga, som å lage backup av spill, ha media filer innpå osv. så går jeg for den. Jeg bryr meg ikke om Live, jeg vil ha en billigst mulig chip som virker. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=15928609 Takk. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har den selv og funker utmerket med all software jeg har hvertfall. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 har brukt Aladdin Xt jeg også... virke bra den... men anbefaler den ikke på en 1.6 eller 1.6b... den virker d gjør den... anbefaler heller duox2 på 1.6, 1.6b Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Allerede bestilt, hva gjør den dårligere på 1.6(b)? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Den lar det gå en litt for stor strøm i D0 kretsen (Lframe)... Det man vet er at dette går ut over levetiden til Xboxen men man aner ikke med hvor mye! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Den lar det gå en litt for stor strøm i D0 kretsen (Lframe)... Det man vet er at dette går ut over levetiden til Xboxen men man aner ikke med hvor mye! Gjelder det også V 1.4? Edit: er Aladdin EX noe bedre? Endret 24. januar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
H2H Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Dette gjelder kun 1.6 og 1.6b. Grunnet at det ikke finnes d0 på disse kortene... man bruker et annet krets kalt lFrame. Jeg aner ikke om Aladdin EX har samme problemet... det er umulig å følge me på alle disse klonene! Duox2 har det vertfall ikke! Endret 24. januar 2005 av H2H Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Angående duox2 så er den skadelig for lframe den og. De andre drar lframe kretsen ned med et signal på 62-68mA mens duox2 bruker et litt svakere signal. cirka 52 mA vanligvis. Uten modchip er dette signalet på 0,005 mA. for å si det på en annen måte, så er spenningen på duox2 signalet 1,2v og uten modchip er signalet så og si 0v. Alle modchipper er skadlige, men det du kan gjøre er enten å sette modchippen til always on (har du større harddisk kan du takke farvel til live! uansett), da kutter du lframe signalet og er "reddet". Eventuelt så kan du bruke de nye SmartXX rebuild adapterene som har innebygget motstand. Off topic: H2H, jeg får ikke til å sende deg PM. Send meg en mail Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Blir man kicka fra Xbox lIVE når man har ny harddisk.? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Angående duox2 så er den skadelig for lframe den og. De andre drar lframe kretsen ned med et signal på 62-68mA mens duox2 bruker et litt svakere signal. cirka 52 mA vanligvis. Uten modchip er dette signalet på 0,005 mA. Yes fant ut dette i går jeg... da jeg leste en post om den nye Clevermod chippen på Xbox-scene... tror jeg går for den neste gang, da den lar lframe ligge LAV (0,005 mA) anbefaler IKKE å kutte lframe banen... det er sinsykt enkelt å kutte noe vitalt i tillegg da Endret 1. februar 2005 av H2H Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Aladdin XT Har en kompis som har denne brikken og han har prøvd 3 forskjellige monteringsbeskrivelser til denne, men ingen av de funka.. Må man kjøpe chippen preflashet til den xboxversjonen man har? Spør ut i fra hva denne tabellen viser.. http://www.xbox-scene.com/modchips3b_table.htm Endret 4. februar 2005 av Neshaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå