Gå til innhold

Levering fra apple store

Anbefalte innlegg

Har bestilt noe accessories fra apple store, og lurer på hvor i verden pakken befinner seg. På apple sine egne sporingssider står det:

Activity Location Date / Time (GMT)

Shipment Picked Up EINDHOVEN, NB, NL 13 Jan 2005 22:02

Arrive Terminal KJELLER, AK, NO 14 Jan 2005 07:37

Out For Delivery KJELLER, AK, NO 14 Jan 2005 08:39

Cleared Customs KJELLER, AK, NO 16 Jan 2005 13:45

Depart Terminal KJELLER, AK, NO 19 Jan 2005 08:00

Delivered KJELLER, AK, NO 19 Jan 2005 08:34

Er KJELLER noe felleslager eller noe? Har liksom ikke skjedd noe etter at det for 2 dager siden kom at den var "levert" på KJELLER, AK, NO. Hvordan får jeg pakken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er posten som tar seg av pakken etter at den har kommet til Norge. Pakken blir levert på døren, men dersom du ikke er hjemme, legger de en lapp i postkassen din så du kan hente den på postkontoret ditt. Det gjorde de ihvertfall med det tilbehøret jeg kjøpte...

Lenke til kommentar

De sender vel pakken gjennom TNT. Avhenger litt om de ringer første eller ikke, men hvis du ringer TNT med sporingsnummer eller referansenummer (nummeret skal stå på siden til Apple), så kan de sikkert fortelle deg om når pakken kommer. Om ingen var tilstede da pakken ble levert er det vanlig å legge igjen en lapp eller lignende.

Lenke til kommentar

Pakken kommer på døra eller på posten. Jeg bor i Oslo og har alltid fått tingene levert på døra, mens en kompis i Tromsø måtte hente pakken på postkontoret.

Det er ikke sikkert de ringer deg før de forsøker å levere, og det er ikke sikkert at de forsøker å levere på ettermiddagen dersom du har oppgitt en privatadresse. TNT kan heller ikke si sikkert når pakken kommer.

Dersom den blir forsøkt levert, og du ikke er hjemme, må du ringe TNT for å fortelle dem hva de skal gjøre. De kan enten levere på samme sted, eller du kan oppgi en ny adresse. Du kan også hente pakken på Kjeller.

MVH Audun

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dersom du har betalt med vanlig nettbank, tar det nok noen dager... Først må de godkjenne betalinga, sjekke at du har penger eller noe sånt.

-Sondre

Og den vanligste dagen å sjekke på er på fredag og onsdag, i alle falls lik jeg har opplevd det. Enkelte steder sjekker kun betalinger på onsdager og fredager, det er jo kremtåpelig.

Lenke til kommentar
Alle som skriver virkedager mener ikke lørdager og søndager, ei heller helligdager.

Si ikke det. Jeg bestilte for noen år siden en Firewire harddisk fra Apple Store 30. Januar. Tenkte ikke noe mer på det før den ble levert på døra mi 2. Januar!

Men å flytte 2 tastatur fra Irland til Nederland er åpenbart særdeles krevende. (Har ventet i en uke nå). Etter fem dager var de kommet til Luxembourg. Jeg mistenker at Apple bruker hest og kjerre når de flytter varer mellom Irland og Nederland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...