Jan Charles Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Vurderer å aktivere dette etter å ha lest denne guiden: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10728 Noen som har aktivert dette? Erfainger, poitivt negativt. Har en amd 3400 Hovedkort: Msi k8n neo platinum edition.... Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 jeg har testet det. det funket, men fikk maskinen min til å fryse en gang i blant så jeg slo det av. Men hvai det hadde funket ordntlig ville jeg brukt det for det funket. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det fungerer veldig bra hos meg. Gjennomsnitts temperaturen på CPU gikk ned med ca. fire grader, og jeg merker ikke noen forskjell med henhold til ytelse. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har testa det endel, jeg og fikk cpu tempen ned endel, som også fører til bedre ytelse pr. mhz men merka ikke noe spesielt til ytelses endring akkurat. Men jeg har den på fordi om. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Funker helt supert. Idle tempen går ned kraftig, men ytelsen og temp ved load forblir lik. Har brukt CnQ helt siden jeg kjøpte ny maskin i Juni. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har testa det endel, jeg og fikk cpu tempen ned endel, som også fører til bedre ytelse pr. mhz dette er bare tull. måleenheter/størrelser endres da ikke om det så snør eller regner. Lenke til kommentar
Gophy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 AMDs Cool'n'Quiet funker utmerket her - jeg har ikke hatt noen problemer med at systemet "fryser" eller henger seg opp slik som BennyB9 beskriver. Idle temperatur på CPU'en ligger på omkring 20 C. Dette fordi systemet er "klokket ned" til 800MHz ved Idle (Se profil for specs.). Klokkes automatisk opp ved belastning (dette står det som kjent mer om i artikkelen som henvises til i første innlegget i denne tråden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå