tommy40 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Heisan. Jeg har tenkt til å fjerne en bråkete kabinettvifte og sette inn 3 stillegående i stedet, men har ikke peiling på hvor disse skal få strøm fra. På hovedkortet mitt, et asus a7n8x-x, er det bare én slik kontakt, såvidt jeg har skjønt. Noen som kan forklare en fersking hva han skal gjøre? En ting til, siden jeg er i gang her. Er det mest naturlig å la to vifter blåse inn i kabinettet og en ut, siden stømforsyningen også blåser ut? mvh tommy40 Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei Jeg tror det følger med 4 pins adaptere til de fleste kabinettvifter du får kjøpt. Da kan du koble viftene til 4 pins kontakter fra psu'en. Det gjorde iallefall jeg. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Du kan f.eks kjøpe deg en viftestyring som tar seg av bråkete kabinett vifter. Hvis du ikke vil det, kan du f.eks kjøpe deg en slik dingseboms 2 inn, 1 ut. Det er nok best Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hvis du skal ha 3 kabinett vifter så vil jeg anbefale deg å kjøpe deg en viftekontroller, så slipper du all den viftestøyenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå