TheOats Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg klarer ikke å få lba2 til å fungke i windows xp. bildet blir veldig uklart og "strekete". Spiller spør også om cd`n. Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg klarer ikke å få lba2 til å fungke i windows xp. bildet blir veldig uklart og "strekete". Spiller spør også om cd`n.Noen som kan hjelpe??? Får ikke spillet til å fungere i XP. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ikke jeg heller et av de beste spillene som er laget! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg husker jeg hadde det problemet med en annen pc som hadde windows 98 (tror jeg), men da kunne jeg bare gå inn i dos så gik det bra. Har prøvd med Dosbox men det går ikke. har også eneren og den funker i dosbox. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Dette burde produsentene har ordnet. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Dette burde produsentene har ordnet. Du tenker på franske Adeline Software som i 1997 (etter å ha gitt ut LBA2) skiftet navn til No Cliche og bestemte seg for å bare produsere spill til SEGA Dreamcast... Tror nok det henger en stor og fin krok på døra dems ja... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 et av de beste spillene som er laget! Helt enig. Ekstremt stort og variert, og ikke minst pent. Lenke til kommentar
zapper Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Prøv patchen i denne linken: http://el-muerte.student.utwente.nl/lba/fi...ms/Patches/200/ Tror det skal funke. Ellers helt enig med dere, utrolig flott spill jeg ble skikkelig glad i! Edit: Testa patchen i dag, den virker helt fint med mitt GF4. Måtte inn i DosBox for å patche. Endret 23. januar 2005 av zapper Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Prøv patchen i denne linken: http://el-muerte.student.utwente.nl/lba/fi...ms/Patches/200/ Tror det skal funke. Ellers helt enig med dere, utrolig flott spill jeg ble skikkelig glad i! Edit: Testa patchen i dag, den virker helt fint med mitt GF4. Måtte inn i DosBox for å patche. Tusen takk for linken, har nettop prøvd lba 2, funka fett :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå