panzerwolf Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 En kompis hadde et lite uhell og velta en boks sjokomelk over min bærbare maskin. Det kom hedligvis ikke så mye og maskinen virker så langt greit bortsatt fra den delen av tastaturet som sjokomelka "landa" på. Her sitter tastene nesten fast, iallefall nok til at fjæringa henger igjen. Noen som har noen tips for hvordan jeg kan rense opp i dette? Burde isopropanol gjøre jobben? Denne maskinen er en Elitegroup G732. Jeg sliter litt med å få ut tastaturet , noen som har noen tips her? Har prøvd å løsne litt skruer uten hell, så jeg lurer på om det er noen annen måte å løsne det på... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Et nytt tastatur til min bærbare koster kr 200,-. Undersøk prisen. Skal du rense det, så skru det løs og legg det i lunket vann et par timer. Skyll godt og la det tørke i en stekeovn på 50°C noen timer. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det letteste er vel like så greit å kjøpe et nytt tastatur... Ta det ut det du har nå før du begynner å rense, så du ikke ødelegger resten av maskinen også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå