Gå til innhold

Get-one dårlig support ! erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Hvis moderator mener dette er en dårlig eller usakelig eller what so ever tråd så ber jeg om at den blir steng, og evt. slettet fra forumet !

Jeg har nå noen stygge dårlige hendelser med www.get-one.net, de tilbyr webhotell og du har 2 betaling muligheter, jeg valgte forskudd, men nå viser det seg at de ikke engang klarer å gi meg rett KID nr. til rett kontonr. jeg bare lurer på hvordan dette skal gå, og om hvordan serverne deres er, at jeg blir nødt til å telle på fingrene for dem om hvilket KID nr. det er jeg trenger er litt flaut, samtidig som at de ikke svarer orgentlig, noen som har erfaringer med oppetid hos de ?

Jeg er temmelig lei, jeg har såvidt startet å bruke dem og de klarer ikke engang å gi meg rett KID nr...

:no:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen erfaringer med get-one så der kan jeg ikke hjelpe deg, men ærlig talt, jeg skjønner ikke hva du sutrer for her egentlig. Det er menneskelig å skrive feil eller bytte om på tall for den sakens skyld.

Du sier du har noen stygge dårlige hendelser? Du nevner jo bare det med kid nummeret her, og hvis det er det eneste negative du har å si om dem foreløpig så ville jeg gitt dem en sjanse. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er vært Get-one kunde snarte et år. Starte med meget gode erfaringer, men ble etterhvert dårligere grunnet mye nedetid. I det siste har jeg ikke hatt noen problemer. Så som du skjønner går det litt i Berg og Dalbane.

Edit: En ting til, Supporten er til tider svært dålig.

Endret av chrisege
Lenke til kommentar

Det manglet faktisk en del tall i det KIDnr. jeg fikk hos de.. :dontgetit:

supporten svarer uklart, og de er svært trege med opptid ser det ut som, jeg betalte over nettbank tidlig fredag, men har enda ikke mottatt noe mail fra de, at de velger å drive med (litt) gode priser men elendig support er ikke bra for noen av partene, Supporten er ikke dugelig for "mannen i gata" :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...