gol Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Da jeg en dag skulle starte eclipse, fikk jeg en feilmelding om at den ikke fant JSK eller JDK. Det har fungert helt fint tidligere. Kan det være noe galt med systemet på maskinen min? Jeg prøvte å installere både eclipse og java på ny, men det hjalp ikke. Nå vurderer jeg recovery av hele maskinen! Noen som kan hjelpe? Endret 21. januar 2005 av gol Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har ikke superpeil på dette, men har du satt classpath variabelen JAVA_HOME til riktig sted? Mener å ha hatt noe tilsvarende problemer da jeg la inn ny versjon av java engang. Lenke til kommentar
gol Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hvor gjør jeg det? Burde nok visst dette her, men... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis du går i et terminalvindu og skriver 'java', kjenner systemet igjen kommandoen? Lenke til kommentar
gol Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Løste seg. Installerte Windows, Java og Eclipse på nytt. Var flere ting som ikke fungerte som de skulle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå