Eksos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jonny, Joni, Jo Nesbø, John, Jonna Heter forøvrig Jon Espen. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 PoleCat, Polert, PC (pe-se), Klingsheim Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 -Ludrus (WTF??) -Gunn Reider (enda mer WTF?) - Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har bare interne kallenavn, som -Hæstn -Svein -Roger -Pæls Som nick bruker jeg aerosoul eller aero. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Bø og Bøsen Heter Bø til etternavn. Slå den ! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kjæresten: elsking, sexy Venner: BO Nett: Bodude, haddis og boman Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Av stortsett alle: Plomma Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Av familie: Torger Av ukjente: Torgeir (med I grrrrr) Av venner: Toggi T-man T Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fredrik og Busk. Ingen spesielle andre. Tullegutten, jeg har jo mange kallenavn på deg. Mr President, kosepusen, stud, osv mamma: stefangutten pappa: steff venner: tjukken, feiten, amerikaner, steffy becky: cum-king, zoidberg din mor: Priapus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Anders (fornavn) Øners (vri på fornavn) Marvil (nick) Marre (vri på nick) Mavva (hw-forum-vri på nick) Småen (stikk motsatt) Farris-Anders (drakk 120 liter Farris på 1.5måneder ellerno, og hadde alle flaskene på rommet) rønEID (etternavn) wethead (PoleCat her fra forumet) Endret 21. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Vel... Simenus (heter Simen) Frøken nyskjerrig? Blei kalt "Agdis" før... :!: Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Blir kalt Bolle. Aner ikke hvorfor likner ikke på en bolle er ikke så glad i bolle. Endret 21. januar 2005 av laserskriver Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Heter Ivar: Kalles Ivar av dei fleste, men Mor: har ofte kallt meg Ivart-Mikal og hun forteller aldri hvorfor. En kis i klassen min kaller meg for Ivan eller Crazy Ivan. (engelsk uttale) Går noen ganger for Stange av mattelæreren. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Går stort sett i Sigve. Ellers blir jeg til tider tiltalt ved etternavn, gjerne med diverse "titler" foran, f.eks: Herr Naustdal, Menig Naustdal, Mr. Naustdal osv. (dette er stort sett bare et par i klassen som holder på med). På nett er det stort sett sluffy (med liten s) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tøbbi (av alle untatt deler av familien og andre litt mer høytydelige personer) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Folk jeg kjenner: Kaiern Kai Henning Kai-Henning (navnet mitt) Kaia Bolla (intern ) På nett: Kaiern Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har ikke kallenavn jeg. Rett og slett. Kameraten min kalte meg MacGyver en liten stund (ikke pga. utseende eller noe), men det ga seg relativt fort. På nett: nr.4 og S. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Blir kalt følgende av alle jeg kjenner: William (No shit! Navnet mitt!) Willy (Vanlig brukt) Willmann (Kun én jente som kaller meg det. Ikke misforstå altså..) Edit: Og jo! Blir kalt poden av min onkel i bergen.. Sikkert fordi jeg er hans "datapode" Edit2: Og selvfølgelig brukernavnet mitt på hw, nemlig galskapen. Endret 22. januar 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Anders (fornavn)Øners (vri på fornavn) Marvil (nick) Marre (vri på nick) Mavva (hw-forum-vri på nick) Småen (stikk motsatt) Farris-Anders (drakk 120 liter Farris på 1.5måneder ellerno, og hadde alle flaskene på rommet) rønEID (etternavn) wethead (PoleCat her fra forumet) Glemte å ta med at lærern ofte kalte med Vegard, da hun til tider trodde jeg het det (hadde henne i 3 år, 5 timer hvert år, hun kunne glatt glidd inn på aldershjem).. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mora mi kaller meg Jens Petrus bare for å irritere meg, noe hun klarer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå