GA Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har bygd en PC til en kamerat, som fungerer bra. Men når han prøver å spille Kampen om Midgard henger spillet seg etter ca 1min, og så kommer VPU recovery 2-3 ganger hvis det et slått på, så henger den seg helt. Hvis ikke VPU recovery er på henger den seg bare helt. Har prøvd det meste, inkludert å formatere og legge inn XP på nytt med alle nyeste drivere, inkludert HK. Kan det være skjermkortet som ikke støtter spillet, eller er det noe annet galt? ALLE andre spil fungerer. Hans PC: Hovedkort: Asus A7N8X-X Cpu: AMD XP 2500+ Barton RAM: 512 MB NoName GFX: PowerColor ATI radeon 9600Pro 128Mb Lydkort: Creative Audigy 2 ls? husker ikke de to bokstavene, men er den minste utgaven tror jeg. Har holdt på i flere uker med dette, så håper noen her har noen gode råd å komme med! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har bygd en PC til en kamerat, som fungerer bra. Men når han prøver å spille Kampen om Midgard henger spillet seg etter ca 1min, og så kommer VPU recovery 2-3 ganger hvis det et slått på, så henger den seg helt. Hvis ikke VPU recovery er på henger den seg bare helt. Har prøvd det meste, inkludert å formatere og legge inn XP på nytt med alle nyeste drivere, inkludert HK. Kan det være skjermkortet som ikke støtter spillet, eller er det noe annet galt? ALLE andre spil fungerer. Hans PC: Hovedkort: Asus A7N8X-X Cpu: AMD XP 2500+ Barton RAM: 512 MB NoName GFX: PowerColor ATI radeon 9600Pro 128Mb Lydkort: Creative Audigy 2 ls? husker ikke de to bokstavene, men er den minste utgaven tror jeg. Har holdt på i flere uker med dette, så håper noen her har noen gode råd å komme med! Hos meg har dette oppstått når skjermkortet er for varmt... Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Tror ikke det er for varmt, men skal teste litt ekstra på det! Har 2 kabinett vifter, og ingenting som hindrer luft tilførselen til skjermkort vifta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå