RBW Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 TEST: Vantec EZ Swap2 Vi har tatt en rask titt på en harddiskramme fra Vantec. Rammen støtter SATA-harddisker og har en rekke spennende bruksområder. Hvordan klarer den seg i test? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Synnes designet var stygt, lite lekert og veldig lite elegant, ser også et problem i at front delen er svart, mange kabinetter som ikker er svarte i front. Endret 21. januar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Må nesten ikke si meg så imponert over denne (ut ifra testen) ... menmen, den har jo sine bruksområder. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis jeg noen gang kommer til å kjøpe en sånn blir det nok helst for å få plass til en hdd til.. Og man må vel ha sata 2.0 for å kunne koble av og på disken mens dataen sviver? Men det er jo litt tøfft da . Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Den er skummelt lik den Clas Ohlson har. Endret 21. januar 2005 av Equiox Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Stilig, likte den at den har svart front (min stasjonære har svart kabinett:P). Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Mange som bruker slik?? Må vel være til helt spesielle bedrifter / personer? Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Trenger ikke være spesielle bedrifter/personer som bruker dette Se innlegget mitt her: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...2&t=365497&st=0 Med denne kombinasjonen kan man "hotswappe" disker men PCen står på. lqpl Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Alla S-ATA kablar jag har sitter relativt löst. Eftersom man dessutom skyver in harddisken ser jag det som väldigt positivt att kabeln är "faststöpt". Ser heller ingen poäng med att byta S-ATA kabel annat än för case-modding, så det känns som att ni var tvungna att hitta något negativt...? //LD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå