Samurai99 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har flere programmer som fjerner spyware, og flere av dem har gitt beskjed om at programmene "Tight VNC" og "Messenger Plus" har spyware...hvis jeg ber om å fikse problemet, blir programmet slettet...noen som har noen råd her?? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 MSN Plus installerer noe spyware dersom du glemmer å huke av for at du ikke vil ha det. Du kan jo fjerne MSN Plus og installere det på nytt; bare husk å huke av. Det andre programmet kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Det rare er at jeg ikke huket av for sponsor...kanskje det er anti-spyware programmet mitt som har satt litt lav risk-level, og derfor sier fra om ting som egentlig ikke er så farlig. PS: Tight VNC er et program til bruk av fjernhjelp... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det rare er at jeg ikke huket av for sponsor...kanskje det er anti-spyware programmet mitt som har satt litt lav risk-level, og derfor sier fra om ting som egentlig ikke er så farlig. Hvilke(t) anti-spyware program bruker du? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg bruker mange, Ad-Aware, Spybot, Kaspersky, Microsoft Antispyware og Pest Patrol Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 I den nye versonen av Messenger plus kan du ikke huke av for å ikke få spywaren... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 I den nye versonen av Messenger plus kan du ikke huke av for å ikke få spywaren... Joda, det kan du! Gjorde det faktisk nettopp. Du kan velge mellom å installere sponsorprogrammet og åeller å ikke gjøre det ved installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå