Luske_Ludvig Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Hei, tok dette bildet av en Gaiabuss på Danmarksplass i Bergen. Har brukt et Olympus C-750. F/3.5 1/5 sek ISO-200 og stativ. Hva syns dere om det? Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Bra bruk av følgefokus her. Ganske fascinerende hvordan alt unntatt fronten på bussen er uklart i bildet. Synd med skiltet som kommer i vegen midt i bildet. Det føles nesten som om jeg har støv på venstre øye... :-) Stå på! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Sett bort frå skiltet så var det flott bilde ja. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Det ser ut som om bilde er tatt helt tilfeldig ja, må si meg enig med at det var litt tøft med at fronten på bussen var mest i fokus... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Ok, bildet er ikke tatt tilfeldig! Jeg var ute i en time rundt Danmarksplass. Hadde rigget meg opp med stativ og alt! Manuell fokus også. Her er samme motiv, bare at her står kamera i ro. Olympus C-750 F/8, 4 sek, ISO 50 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 F/8 1.6sek ISO-50 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 F/2.8 (Lukker helt oppe), 4 sek ISO-50 Legg merke til ambulansen og trafikklysene! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Mange gode forsøk her, men som en forbedring foreslår jeg at du enten korrigerer fargestikket (gul-/grønnstikket) i Photoshop eller prøver mer med manuell hvitbalanse. Ellers synes jeg det første bildet var best, til tross for det ganske sjenerende skiltet midt foran bussen. Endret 21. januar 2005 av anderfo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Første var tøff ja. Forresten er det bare meg eller er det litt nordlys man ser på de siste bilder der i himmelen? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Nei, det kan ikke ha vert nordlys. Siste er tatt sørover + at det var overskyet. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 ja, etter å ha sett de andre bildene ser jeg at du har rigga deg til. Jeg synes personlig det 2. bilde ditt var tøffest, så kommer det med bussen på andre... tøffe bilder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå