lokeland Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har hørt mange rykter om at det absolutt ikke er trygt eller smart å overklokke. Er dette tilfelle? Hvilke risikoer innebærer det egentlig? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Eneste reelle risiko man løper er at man får en ustabil maskin. Er svært liten sjanse for at man faktisk klarer å ødelegge noe i disse dager. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Vis du glømmer å aktivere AGP/PCI-lock, så _kan_ du ødelegge noe i data'n din, men da må du kjøre på høye klokkefrekvenser. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det er ikkje så trygt vis du har dårlig kjøling system Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Bruk søk funksjonen før du poster! Akkurat "farlig å overklokke?" spørsmålet har blitt spurt utallige ganger! Hvis en bruker sunn fornuft så er det ikke farlig å klokke, nei... Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 overklokking er risikabelt, men hvis du er forsiktig og vet hvordan er det relativt trygt Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg satt å lekte igår med min shuttle og pentium på 3 ghz fikk hjelp av naboen som kan dette med overklokking litt bedre enn meg fikk den opp på 3.9 ghz, men etter det ville den ikke boote... så klokka den ned til 3.6 som jeg ikke syns er så galt i en shuttle. Kjølinga er ikke det beste man får, tror nok du skal kunne overklokke litt med standardkjøling ja bare begrens deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå