Aalton Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Ingen flere tester eller erfaringer? *bump* Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Vel Kan jo si at CM "stacker" kabinettet er et stort, monteringsvennlig, praktisk og utrolig sexy kabinett Får en 6'er av meg. Mer har jeg ikke tid til nå! (*kanskje skrive en etterpå*) Mvh Audun Hagen EDIT: Flott forslag btw Endret 28. januar 2005 av audhage Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jepp. Fikk Stacker-kabinettet for et par dager siden, og det var en fryd å jobbe med. 3-4-rammen var helt genial, og jeg har nå vært og hentet 2 nye rammer (2x150kr fra Microplex.. inkluderer 120mm-vifte og kan brukes i andre kabinetter). I tillegg til å kjøle ned tettpakkede harddisker, har den finfine gummi-ringer mellom ramme og dings-man-fester-i-kabinettet-dingsen, så den fjerner også vibrasjoner meget effektivt. Plass til 2x strømforsyninger var også utrolig kjekt, siden jeg hadde en liggende til overs. Ellers følger det utrolig mye skruer og dill med, mer enn dobbelt så mye som man egentlig trenger. Absolutt ikke negativt. Det fikk også et lite "ooh, fancy" fra fruen, som tidligere har uttrykt misnøye om datakroken som visstnok har ekspandert voldsomt siden vi flyttet inn. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 har aopen h600b og har ikke noe negativt å si om det det har jeg, det er 24 pins atx kabel på strømforsyninga som følger meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå