Nikko_99 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Finnes der noen bra nettverkskort til stasjonær pc, med forsterker på markedet? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva mener du med "forsterker"? Det er bare å kjøpe et kvalitetsnettverkskort (3Com/Intel), så skulle du få et produkt som garantert holder. Lenke til kommentar
Nikko_99 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Skal dele et trådløst nettverk med naboen, som bor ca 100 m unna. Trenger noe som kan stå i et vindu, eller eventuelt ute tenker eg! Finnes noe slikt? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Skal dele et trådløst nettverk med naboen, som bor ca 100 m unna.Trenger noe som kan stå i et vindu, eller eventuelt ute tenker eg! Finnes noe slikt? Det gjør det, ja. Men sånt må ofte importeres fra utlandet. Det er nemlig begrensninger hvor kraftig en sender kan være. Vet det er et nettsted som selger trådløst utstyr, men jeg husker ikke adressen akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå